Trigion

3,0Equilibrio vida personal/laboral

Ordenar por

RelevanciaCalificaciónFecha
Mostrando las 237 evaluaciones

Very company to work with

Evaluación destacada de Indeed

La evaluación más útil según Indeed
I work with this company between 2015 to 2019 in London my site was Canary wharf before I moved to up North with my family their management is excellent especially the HR very good company.

Goede samenwerking met planning

Ik probeer zoveel als mogelijk met planning mee te denken, waardoor zij ook met mij meedenken.

Groot bedrijf, werk conform CAO

Trigion is een groot beveiligingsbedrijf waardoor er vanuit het hoger management minder aandacht is voor de werkvloer. Meeste contact loopt via Teamleider. Voorlopige tijdvakken worden 4 weken van tevoren aangekondigd. Daadwerkelijke rooster op de donderdag, week van tevoren conform de CAO.Door personeelsgebrek wordt er de laatste tijd veel geschoven in de roosters. Door medewerkers eerder een vaste aanstelling te bieden proberen ze dit op te lossen. Zelf werk ik in een leuk team op een vast object. Salaris is stipt op tijd en klopt in 99,9% van de gevallen. Salaris is conform de CAO. Heel benieuwd hoe volgend jaar de CAO ingevuld gaat worden. Full-time naar 144 uur (ipv 152) nu er een personeels tekort is.

Pros

Salaris is op tijd

Contras

Weinig contact met hoger management.

Te streng op de regels

Leuk bedrijf maar je moet de regels nauw volgen. Vaak saaie opdrachten Waardoor de dagen lang kunnen duren

Pros

Op tijd betaald

Contras

Saai
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Het salaris wordt op tijd betaald

Dat is het eigenlijk wel. Management laat van zich horen als het slecht gaat. Niet ingewerkt op een auto rijden met instructies op een pda. Maak je dan een fout is een schriftelijke waarschuwing eerder regel dan uitzondering. Typisch groot bedrijf waar je niet meer dan een nummer bent.

Pros

Salaris op tijd

Contras

Planning, management, bureaucratisch, gesprekken tergend slecht onderbouwd, waarschuwingen voor bijna niets.
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Califica una empresa en la que trabajaste recientemente

Comparte tu experiencia para ayudar a otros

Was ooit een leuk bedrijf, toen het nog geen Trigion was.

# Slechtste management ever!#Planning rommelt maar wat aan.#Geen plezierig bedrijf om te werken. Om het netjes te houden, zal ik verder geen kijkje in de keuken geven!!

Environnement de travaille agréable

Très bonne société , très bonne rémunération, ce qui manque c’est le dialogue avec la direction et managers , aucune communication, commercial presque inexistant dommage car à Bruxelles Wallonie ils y’a énormément de chantier à prendre

Pros

Bonne rémunération .. super uniforme

Contras

Manque de contact et de concertation, aucune visite de chantier, aucun contrôle de la qualité de travaille des agents
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

kijk uit na 2 contracten als ze je moeten overnemen ben je opeens niet meer nodig

Ik zelf zou het niemand aanraden 3 van de 4 weekenden ben je aan het werk.Het werk op zich is niet zwaar je gaat alleen kapot aan de onregelmatigheid salaris verder ok als je langer daar bent teminste als jou dat lukt om een vast contract te krijgen 400 vacatures open maar je wordt niet vast aangenomen omdat ze bang zijn dat je dan continu ziek bent.50 + kan het dan al helemaal vergeten.als je tegen de planning altijd ja zegt dan ben je de beste

Gezellige werk omgeving

Ik heb er een leuke tijd gehad, leuke nieuwe mensen leren kennen.

Ongezellige smerige omgeving

Slecht bedrijf, geen goede communicatie, vriendjespolitiek, laag salaris.

Pros

Contras

Lange werkdagen waar je niets te doen had.
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek,discriminatie door teamleiders en managers.

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek,discriminatie door teamleiders en managers, klachten worden in een doofpot gestopt.

Pros

Contras

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek, discriminatie door teamleiders en managers, klachten worden in een doofpot gestopt.
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Onderscheid een krijgt alles de ander niets.

Veel onderscheid in medewerkers die van de opdrachtgevers een attentie krijgen en de andere collega krijgt niets. Waardering is ver te zoeken.

Pros

De weg naar je auto om naar huis te gaan.

Contras

Onderscheid, roddel cultuur. Doet niets met aandachtspunten. Praat er over maar verder geen verbetering.
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Managers van deze toko zijn de grootste ontbossers ter wereld

De hoeveelheid hout welke nodig is voor de groei/onderhoud van deze pinokioneuzen is mindblowing veel.Deze entiteiten hebben een flitsopleiding "management in 3 uur" gehad bij Josti-opleiding.nl.Het enige waar deze kneuzen goed in zijn is bruinwerken. 1 grote kluwe omkundige nullen aan het werk bij Trigion management.. .

Pros

Op zijn tijd lachwekend. Je smartengeld altijd op tijd.

Contras

Vermoeiend. Je bent niets' maar dan ook werkelijk niks waard voor dit bedrijf.

Leuke object en collega's

Leuke collega's, leuke opdrachten maar soms heb je het idee dat je gezien word als een nummer.

Pros

Leuke objecten en collega's

Contras

Werk/vrije tijd balans

Incompetente leiding.

Heb enige tijd bij Trigion gewerkt. Maar op alles wat je aangeeft wordt niet of nauwelijks gereageerd. Op het moment dat je aangeeft graag iets anders te willen gaan doen komt gaan ze hier niet op in. Ja pas op het moment dat je hebt besloten weg te gaan wordt er eens gesproken maar ook hieruit zijn wat mij betreft.Maar inmiddels al ruim twee jaar na volle tevredenheid werkzaam buien de beveiliging. En zelfs mijn algehele gezondheid is er beter van geworden.

Pros

Salaris is altijd op tijd.

Contras

Ongezonde roosters die ziekmakend zijn.

Afwisseling van standplaats

Persoonlijk vond ik het fijn om ingezet te worden bij verschillende bedrijven.

Slecht management

Veel beloftes over uren en objecten maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Meer uren belooft? Krijg je niet. Andere objecten erbij voor meer uren? De objecten krijg je maar de uren niet. En waag het niet om een klacht over een collega in te dienen die racistische opmerkingen maakt want je wordt niet serieus genomen. Zelfs niet als er meerde collega's die klacht in dienen. Sterker nog je bent dan zelf het probleem.

Pros

Goeie collega'a

¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

innovatief bedrijf met soms wat star management

Ik ben 2 jaar bij Trigion werkzaam geweest in de rol van Corporate Recruitment. Het is een geweldige werkgever. Salaris op tijd, makkelijke declaraties, geweldige en iets minder geweldige managers. De beveiliging is een starre branche waarbij vaak de gedachte heerst; why change something that ain't broken? Hierin zou Trigion zich meer kunnen onderscheiden en beter kunnen luisteren naar de jongere werknemers die met innovatieve ideeën komen. Maar gelukkig is dat ook aan de hand! Het bedrijf is een weg op aan het slaan waarbij ze beter kijken naar hoe ze hun eigen personeel kunnen behouden. Dit is een geweldige ontwikkeling, alleen heeft het wat tijd nodig om te manifesteren. Voor mij persoonlijk kwam deze ontwikkeling wat te laat en ben nu niet meer werkzaam bij Trigion. Toch zou ik iedereen aanraden hier te werken!

Pros

Goede managers, leuke werkomgeving, collega's die voor je klaar staan. Te veel pluspunten om op te noemen.

Contras

Managers en directie die willen groeien maar de board of directors die niet mee wil veren.
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

Ouderwets top down bedrijf, management bepaald alles en het personeel moet ja knikken

Een leidinggevende die door fout management ondersteund werd, heeft geprobeerd om mij een hak te zetten, met uiteindelijk rampzalige gevolgen voor hemzelf. Trigion heeft mij laten weten dat ik niet meer welkom ben, en ik heb Trigion laten weten dat ik nooit meer voor het bedrijf wil werken.

Pros

Het is werk, van het inkomen kun je je vaste lasten betalen.

Contras

Teveel om op te noemen, structureel onder de cao uit werken door Trigion is de hoofdzaak, personeel op de werkvloer dat standaard door het management gekleineerd wordt een tweede punt.

Environnement de travail

Manque de communication, changement de planning plusieurs fois par mois ,Manque de stabilité au niveau des postes, difficile de contacté la hiérarchie, évolution de carrière très difficile à obtenir, hiérarchie ne se soucis pas de la vie privé des agents , tiens très rarement compte des avis des agents .

Pros

Aucun

Contras

Chèques repas très minimes 3eur et des poussières par jours c'est vraiment rien

Responsive to issues

Although not that big in the UK, the area manager was responsive within limits of the contract. Dealt with issues only when pressedLeft to manage the team as we saw fit

Pros

Left to be autonomous

Contras

Long hours
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?

¿Quieres saber más sobre trabajar en esta empresa?

Haz una pregunta sobre cómo es trabajar o entrevistarse en Trigion. Nuestra comunidad de usuarios te ayudará con tus dudas.Haz una pregunta

Puntuación general

Basado en 237 evaluaciones